четвер, 3 грудня 2015 р.

Мій день рідко коли починається о 5:15... Але воно того варте!
Починати день з Богом - це найкраще, що ми можемо зробити для нас же самих.

Господи, ти знаєш, як мені важко було сьогодні вислуховувати всі монологи на філософії.
Чому вони не відчувають, що ти їх любиш? А ти ж їх любиш так само, як і мене, я просто в цьому впевнена. Ти так же чекаєш на них щодня, як і обдаровуєш мене Своєю любов'ю щоранку!

Дякую Тобі за Естер! Це було дуже мило ^_^ Саме таких щирих і душевних уроків мені бракувало. Надіюсь, що я зможу її навчити чогось хорошого, і не лише російської :)

Зараз збираюсь на пунчовку зі співробітниками. Дивне це відчуття, коли знаходиш роботу не ждано-не гадано і треба хоч-не-хоч вливатись в колектив. Але надіюсь, що мені сподобається :)

Господи, дякую Тобі за ще один чудесний день разом з Тобою!
Дай, будь ласка, сили і витривалості, щоб показати іншим Твою безмежну любов до цілого людства! Я знаю, що я це зможу. Варто лише посміхатись і любити всім своїм серцем і душею :) !

Господи, дай мені бути собою, не зважати на рамки і обмеження інших людей. Просто собою, такою, якою я є, такою, якою я хочу бути!

Дякую!
Твоя В.

Немає коментарів:

Дописати коментар