неділю, 4 грудня 2016 р.

Знаєш, я розумію, що я жива, коли мені хочеться думати про майбутнє, коли мені хочеться щось планувати, коли мені просто хочеться...

От написати б плани на 2017. А чому не почати сьогодні?
*прочитати 15 книжок
*зняти 10 фотопроектів
*написати 6 постів і десь опублікувати
*3 статті
*3 конференції

ой, це все так вимогливо і нецікаво...
а якщо так:
*5 країн?
*5 раз виїхати в гори?
*познайомитись з 10 творчими людьми, з якими б створили щось разом
*спробувати 6 нових творчих занять, яких ніколи не пробувала
*купити 3 нових плаття, в яких буду виглядати ідеально
*довірити комусь себе фотографувати

так вже цікавіше :)

а ще просто "мрії", або те, що не планується, але хочеться:
*поїхати в якусь африканську або азійську країну
*виграти якийсь творчий конкурс, або взяти участь у виставці
*знайти нормальне житло і хороших сусідів!

ТАК, таки знайти своє житло, де б не було меблів і можна було б все зробити самому і можна було б туди запрошувати знайомих на вихідні, або серферів...
ох, і нічого не боятись, пробувати все і бути в собі впевненою, так!
так вже хочеться нормальної роботи і відповідальності хоча б за саму себе.
нічого не боятись, нічого!
в мені є всі риси, необхідні для успіху!
я все зможу!
взяти себе в руки!

Немає коментарів:

Дописати коментар