четвер, 1 грудня 2016 р.

поки ти спиш
вітер приносить зиму
поки сплю я –
в тебе нічний сеанс
ми живемо
ніби йдемо на зміну
ніби для нас
буде окремий шанс
шанси як сенси
перегорають швидко
сенси і шанси
скоро покриє сніг
вітер несе
хусточку як молитву
щоб обігріти
і прихистити всіх
вітер – потік
в ньому є сенс пропасти
секс як інстинкт
як основний рефлекс
поки ти спиш
я генерую шанси
поки я сплю -
ти генеруєш сенс
© Іздрик


Якщо б мені вдалось його переконати.
Якщо б мені вдалось йому показати, яким він може бути.
Якщо б мені вдалось повернути його до стану "як в школі".
Якщо б він повірив, що так все ще може бути.
Олегу ж я також надоїдала. Але перед тим, я в нього не залишалась на ніч.
Спробувати? Написати?
Не знаю. Все ще маю час подумати.
Хотіла б з ним писати. Думаю, мало б бути цікаво.
Сумніваюсь, що він погодиться, але можна спробувати,

Немає коментарів:

Дописати коментар