пʼятницю, 7 жовтня 2016 р.


вчора цілий день просиділа в мережі. не зробила нічого вартісного.
не дивилась взагалі в блокнот і забула, шо сьогодні мала прийти на пару до Бари.
нікого обманювати не збираюсь. ну може зовсім трішки :)
зараз напишу їй, що сплутала тижні і думала, що в нас зустріч через тиждень.
надіюсь, шо вона сприйме це нормально. 

зараз думаю чи я змінилась за минулий рік. що мені дала Чехія.
так, я змінилась.
так, я вивчила нову мову. зараз я говорю чеською набагато краще, ніж колись. це помітив навіть Войда. і це круто. і дуже приємно.
чи піднялась в мене самооцінка? і так, і ні. я боюсь і не боюсь когось шось спитати, щосб запропонувати. я однозначно не боюсь брати на себе відповідальність. я все більше цікавлюсь методами неформальної освіти і роботою з молоддю. може колись я буду міністром освіти, молоді і спорту, а? а перед тим встигну попрацювати в якомусь посольстві. а чому б і ні? все в цьому житті реальне, якщо цього хотіти і в першу чергу не соромитись про це говорити. не соромитись мріяти!
а ще мені багато впевненості додали два останні проекти в Грузії і Норвегії і люди, які там були. так, мені додали впевненості ситуація з Чінарою, хоча це і звучить парадоксально. 
не знаю чому мене в професійному плані не змінили переклади в Тезе і Кракові. можливо, через те, що я сприймала це лише як допомогу, а не роботу. але насправді я маю гордитись собою за зроблену роботу. і бути вдячна Богові за таланти і можливості служити ними!
а ще я хочу врешті почати писати. не важливо: українською, російською, англійською. просто почати писати. і публікувати - це зараз найважливіше для мене. бо до сьогодні те, що мені приносить найбільше задоволення - письмо, ховається в тіні і я цього нікому не показую. можливо ніхто і не знаю на скільки я люблю писати. можливо і я сама не знаю на скільки я вмію писати і зацікавлювати і надихати. найважливіше - почати і розуміти, що Рим не побудували за один день. в будь-якому успіху більшу роль відіграє праця і наполегливість, а лише на третьому місці - талант.
писати. подумати: репортаж, мотивуючі статті чи інтерв*ю. впенена, що я знайду щось для себе.
також хочу взятись за написання Еразмус проекту (нехай навіть і сама) і ведення TDS групи, нехай навіть хтось і буде думати, що це занадто, нехай це навіть і буде неуспішно, але все ж це буде практика!
на сьогодні якось так :)
обіцяю писати частіше! і більше ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар