суботу, 15 жовтня 2016 р.

коли розумієш, шо все робиш правильно.

щойно написав Марцін, щоб я їхала на його проект в польській команді. а перед тим писала Мар*яна, запрошувала їхати від України. отаке-от. але я їду на Retooled. надіюсь, що навчусь там багато корисного і познайомлюсь з потрібними людьми.
Господи, як же мені подобається неформальна освіта. і театр неформальний. в мене таке враження, шо мені по житті весь неформат подобається :)
але навчання я ж не закидаю. ну лише трішки. але на одполедне я все ж подалась. надіюсь, що заявку приймуть. на пари я записалась. сесію мала б закрити, якшо буду нормально працювати.
на роботу ходжу. гроші заробляю.
їсти готую.
плаття і сережки купляю.
все нормально.
даю собі раду.
про сім*ю дбаю.
мамі подарунок вибрала. в понеділок вишлю.
здається, шо я йду в правильному напрямку.
Господи, провадь мене і підказуй.
наповняй моє серце собою. прошу!

Немає коментарів:

Дописати коментар