четвер, 13 жовтня 2016 р.

хочу плаття!
чесно кажучи, навіть не усвідомлюю чому.
просто, хочеться бути такою ж красивою, як Шейда. Але це ж від плаття абсолютно не залежить. Звичайно, окрім зовнішності, це так залежить від поведінки, рухів, погляду, впевненості, роботи з камерою, манер, розмов. Ось цього всього мені і треба навчитись. А в першу чергу - впевненості, так!
Придумала, що можу замовити собі плаття і написати статтю, як мотивацію, щоб заробити. Тут мотивації у дві сторони: купити плаття, щоб почати писати і почати писати, щоб врешті купити плаття, яке я хочу.
Треба дорослішати! Треба себе любити! Бо якщо сам себе не любиш, то хто Тебе врешті полюбить.
В мене зараз абсолютно немає нічого, на щоб я потребувала грошей. Ок, подорожі. Але більшість з них я все-одно отримую безкоштовно. Так, я витрачаю гроші на місці, але тренінги, проживання і їжа - безвозбєздно :)
А ще я зрозуміла, що мабуть таки дорослішаю, бо окрім плаття, я ще доросла до того, що готова платити за Еразмусівський тренінг, коли тема справді цікава, і мені все-одно в який країні відбувається тренінг, навіть якщо в сусідній Польщі і Кракові, в якому я вже сто разів була.
А ще я хочу сьогодні піти на відкриття магазину і сфотографуватись з фортепіано. Тільки треба якось відповідно одягнутись чи шо. Але треба все випрати. Ну ок, шось придумаю.
А щодо статті, то це б не повинно бути складно. Важливо - вибрати тему, яка мені близька і якою хочеться поділитись і уявити, що я пишу до Кацпера або Ані.
Я ж пишу! Я ж фотографую! Я розвиваюсь!
Я починаю нарешті по трішечки робити кроки до себе самої! Так!

Дякую Тобі безмежно за дар життя, віри і цілий світ, що навколо нас!
Твоя Вікторія

Немає коментарів:

Дописати коментар