неділю, 24 січня 2016 р.


Fears...
А чого боюсь я?
Я боюсь самотності, я боюсь бути непомічена або відкинута, бути незрозуміла, боюсь забувати, боюсь бути погано оцінена, взагалі боюсь бути оцінена, боюсь переходити з одної культури в інші (а може не боюсь, а лише відчуваю дискомфорт), боюсь видатись нав*язливою, боюсь бути нав*язливою, боюсь, що всі будуть знати мої думки...
боюсь, що не буде достатньо грошей, щоб подорожувати, боюсь, що буде забагато грошей і це буде спричиняти дискомфорт мені і іншим...
боюсь, що алкоголь буде псувати стосунки між близькими,
боюсь, що свої забуду про свої мрії і бажання заради соціальної стабільності,
боюсь, що проміняю власні пріоритети на чужі стереотипи про успішність,
боюсь, що не буде людей, які мене люблять,
боюсь, що люди будуть мене забувати, будуть відвертатися,
боюсь, що перестану звертати увагу на дедлайни,
боюсь, що так і не почну ділитись своєю творчістю,
боюсь, що та ж творчість виявиться нікому непотрібною,
боюсь, що буду втрачати людей через власну ж неуважність,
боюсь, що не зможу мати дітей,
боюсь, що не буду самореалізовуватись,
боюсь, що не буду розвиватись і себе пізнавати,
боюсь, що буду піддаватись спокусам.

Господи,
з Тобою вже не так страшно!
Ти сильний!
Ти благословляєш!
Ти - Любов!


Немає коментарів:

Дописати коментар