вівторок, 14 лютого 2017 р.

Зрозумівши теорію метафор, ми можемо передбачувати творчі ідеї.
А так і є.
Я ж почала вивчати лише смакові метафори і тепер постійно їх всюди зустрічаю. Всюди! В інтернеті, в друку. В різних мовах!
Господи, а може ще не все втрачено і я таки щось принесу для науки, для лінгвістики, для мислення, філософії і творчості.
Дякую, що вселяєш віри в себе.
Дай мені сили не сумніватись, а йти дальше і не боятись того, що скажуть люди, ще перед тим, як я навіть і не пробувала їм хоча б щось пояснити.
Може те, що я роблю надихне когось на ще більші дослідження.
Чітко і ясно говорити що я роблю і для чого. Навіть якщо це звучить зовсім по-дитячому. А так і має звучати, щоб зрозуміли всі інші. Лакофф не побоявся піти проти всіх і я не буду! :)
Солодких снів ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар