неділю, 5 лютого 2017 р.


"Кішка - символ затишної незалежності" :)

сьогодні за мною бігала чорно-біла кицька :)
певно, хтось з сусідів випустив її погуляти, але та вулиці так холодно, шо вона вирішила залишитись в під'їзді.

була сьогодні на службі. Боже, дякую Тобі, що завжди відводиш мене в потрібне місце і в потрібний час!
сіль!
це було саме те, що я мала почути в першу ж неділю в Тарту.
тепер я точно знаю, що моя інтуїція мене не підвела і що я маю бути тут. Святий Дух привів мене саме сюди і саме зараз.

а ще я знайшла греко-католицьку церкву. це також приємно, ще приємніше, ніж бачити цукерки рошен в магазині :)

також бачила двох хлопців, які говорили українською на вулиці.

а ще - дуже хочу, щоб білоруси перемогли цього року на Євробаченні!!!
слухала навібенд ще до того, як це стало мейнстрімом ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар