пʼятницю, 30 вересня 2016 р.


Вирішила запровадити собі щомісячні огляди. Не хочу це називати звітами, щоб не звучало якось примусово. Це все лише моє бажання ще раз згадати, що хорошого зі мною трапилось і, можливо, поділитися цим з іншими у майбутньому, коли буду готова до публічного ведення блогу.

Отже, вересень...
Книжка місяця
Читала я небагато, обманювати не буду. Але розкажу про книгу, яку купила на барахолці в Осло. Книга про каву, способи її приготування і рецепти десертів з використанням кави.

Подорож місяця
Однозначно Норвегія! Осло, Грюндален, Трюсіл і шведсько-норвезький кордон - це все я буду пам'ятати ще довго. Неймовірна природа і довершена скандинавська архітектура, уммм.

Страва місяця
Мамина закрутка вишні у власному соці!

Найприємніша домашня активність місяця
Поклеїла карти на шафу. Залишилось ще видрукувати фото.

Натхнення місяця
Натхнення опублікувати свій вірш на ФБ. Неочікувано, але я це зробила.

Зворушення місяця
Ой, тут важко вибрати щось одне. Коли бачиш свої фото на виставці у Норвегії, так, це зворушливо. Коли бачиш багато малих дітей у театрі або ж в слінгах у горах - це також нереально зворушливо.

Людина місяця
Мама Маріта, Чінара, ну і Уцхо, як не крути.
Маріт захоплює своєю активністю, відповідальність, простотою і креативністю. В свої 30 вона почала навчання в Осло, багато подорожувала, бере участь у багатьох проектах, пише і реалізовує свої проекти, проводить набір до своєї НГО в Трюсіл і має хороші стосунки в родині і громаді. Вона надихає, вона крута!
Чінара надихає свої впевненістю і наполегливістю. Впевненістю, що те, що вона робить - вартісне. Вона не звертає уваги на відгуки інших, а робить те, що їй подобається. Вона вибирає своїх людей і з ними спілкується. Вона не боїться сказати, що думає. Вона не боїться бути сама. А ще вона круто пише. Справді. І нехай навіть її англійська далека від ідеалу, вона все ж пише. Цікаво, а чому саме англійською? Щоб більше людей прочитало, чи щоб прочитали ті, для кого це написано. Також подобається те, що вона самостійна і фінансово незалежна. Надіюсь, що за 2 роки я буду хоча б трішки на неї подібна. Також буду впевнена і самостійна.
Уцхо. Якшо б не він, то я б не так була натхнення, я б не фотографувала вночі, я б не чула багатьох шалених історій, я б не звернула увагу на Чінару, я б не цінувала доторків. Ну, якось так.

Творчий процес місяця
Вірші. Фото. Публікація віршів і обробка фото. 

Робочий процес місяця
Я почала більше писати. Поки що не то, що потрібно, але все ж. В мене відкрився якийсь потік письма. Я знову розпечаталась. Пишу пости, коментарі, статті. Можливо, скоро врешті допишу і диплом :). Найважливіше, що процес вже пішов.

Досвід місяця
Однозначно, проект в Норвегії. Навчилась працювати з фото, керувати соціал медіа, обговорювати плани на майбутнє, шукати команду для втілення нового проекту. Надіюсь, що подкаст-проект ми все ж напишемо, виставку в Чехії проведемо, а я, можливо, знайду грант на виставку в Грузії.

Рішення місяця
Податися на Еразмус в Естонії. Чому? Не знаю. Єдине пояснення - фінанси. Більше жодної логічної причини не знайду.

Мрія місяця
Ем, навіть не знаю. Свої читання? Своя публікація фото або тексту? Так, можливо це мрія.

Радість місяця
Зданий докторський семінар і продовження стипендії :)



Ок, це був вересень. Надіюсь, що жовтень буде не менш цікавим ;)



Немає коментарів:

Дописати коментар