вівторок, 24 травня 2016 р.

Вже скоро підходить до кінця перший рік навчання в Чехії. Часом мені здається, що я абсолютно нічого не роблю і не розвиваюсь, але потім, коли поцінаю оцінювати всі події, то розумію, що цей рік був досить насичений і справді потрібний.
* Я почала навчання на доктораті. Ще до кінця не розумію для чого він мені, але моя тема мені подобається. Нехай я нею і не займаюсь повністю науково, але все ж це моє, це саморозвиток і самовираження!
* Я почала працювати. Серйозно працювати, офіційно :). Нехай і лише один раз в тижню, але грецька для мене - це справжній виклик. Завдяки цьому року я розумію, що викладання - це моє. Мені подобається проводити час з людьми, мені подобається ділитись своїм досвідом, поглиблювати інтеркультурний діалог.
* Я зрозуміла, що різні проблеми з візами, страхівками і т.д. - це не так вже і страшно. Краще нічого не відкладати, бути впевненою і часом навіть впертою.
* Почала вивчати шведську і значно покращила чеську. Зрозуміла, що мови - це моє!
* Почала перекладати. Поки що важко щось оцінювати, але мені подобається. Хотіла б присвячувати цьому більше часу! Надіюсь, що книжку я завершу швидше, ніж вишивку :). Хоча і вишивку варто було б вже завершити.
* Навчилася сама планувати подорожі. Іспанія, Литва. Зараз ще і Грузія.
* Навчилась не боятись представляти себе і пропонувати допомогу. BeInternational, театр, Нератов.
* Навчилась витрачати гроші на важливі покупки. Купила телефон. Ну і заробляти ці гроші також навчилась.
* Знайшла людей, з якими мені добре,з якими мені добре молитись - Міхалське сполчо.
* За цілий час навчання не їла м*яса і почуваюсь прекрасно.
* Знайшла постійний транспорт додому-здому.
* Почала більше писати, здається. Пішла на курси письма від Прохаська.
* Покращила спілкування з батьками. Стала з ними більше відверта.
* Танцювала. Але лише в першому семестрі. Хотілося б більше.
* Вчила англійську і писала академічні тексти. Навіть таке було :)
* Більше часу спілкуюсь з Ярусею.
* Перестала пити щодня каву. Почала пити більше води і овес.
* Мінус! Надто багато часу проводжу в інтернеті.


Плани на наступний рік:
* Знайти додатковий дохід. Переклади, репетиторство, редагування, копірайтінг, блешаки і мило/листівки/кекси.
* Продовжувати вчити шведську.
* Почати писати проект.
* Писати частіше і публічно.
* Провести воркшоп, читання або виставку. Не боятись показати себе такою, яка я є. Не боятися просити допомоги.
* Захистити диплом. Поїхати на конференцію. Опублікувати наукову статтю. Поїхати до Польщі на дослідження і опрацювання анкет.
* Більше залучатися до життя Оломоуца і знайомитись з "потрібними" людьми.
* Почати вести блог або ж і влог. Ділитись з людьми інформацією. Усно, письмово і в живу!
* Більше працювати над латиною і грекою. Більше читати, писати і аналізувати до докторати.
* Виражати себе. Творити!
* Танцювати! Або займатись спортом.
* Більше читати. Більше часу проводити на вулиці.
* Працювати щодня! Вести щоденник досягнень!

Немає коментарів:

Дописати коментар