пʼятницю, 23 листопада 2018 р.

Про те, що робити те, чого не робив раніше і те, чого не роблять інші.
Зараз починаю перекладати книжку з польської - можливо, такий мій вклад в Укарїну і українську культуру.
Завантажую відео з Йорданії і хочу зробити з нього коротенький фільм. Звичайно, я ще в ньому не показую себе і нічого не коментую, але з ж чогось треба починати. І все велике починається з малого. Можливо, пізніше я ще зроблю відео з Іспанії та Лівану, а може також і з Ірану.
А ще я по-трохи починаю поблікувати свої вирізані вірші на фейсбуці. Можливо колись вдасться зробити виставку, або хоча б послати її на якийсь проект.
Ще хочу послати резюме на роботу в Карловому університеті. Це буде вже третє резюме на роботу в університеті, яке я посилаю в Чехії. Виграє той, хто не здається. А ще - відчиняють тому, хто стукає.
А в той же час, я ще не написала статтю і кожного дня ходжу на роботу в центр графічного папіру.
Ну, в цьому вся я.
А ще шалено висне комп, тре шось з цим робити.
ну так. 

Немає коментарів:

Дописати коментар