суботу, 14 жовтня 2017 р.


відчувати прохолоду ранку.
не боятись виходити в невідоме.
любити - не означає прив'язуватись до людей. любити - могти практикувати любов разом з кимось, дати їй можливість жити між вами, помітити її і відчути.

Господи, чому ж я так мучусь? та, бо він мені сподобався. та, бо цього разу було по-іншому.
але, здається, він абсолютно не звертає на мене уваги. а мене болить. а мені самотньо.
Господи, шо робити? скільки так буде продовжуватись? мені важко.
я хочу чистоти. я хочу знайти того, де Ти б міг бути на першому місці між нами.
Господи, як важко Тобі в цьому довіряти. я знаю, що я маю зробити вибір самостійно. знаю, що серцю не прикажеш. але мені самотньо. дуже самотньо. так хочеться нічого не вдавати.
мені потрібна підтримка. мені потрібний хтось, про кого можна думати, з ким можна ділитися моїми переживанням, тим, як я провела день. батьків уже не досить. я хочу любити.

Немає коментарів:

Дописати коментар