пʼятницю, 28 квітня 2017 р.

статтю дописала. тепер можна очікувати стипендію на наступний рік. сім триста, може і вистачить, але хотілося б більше. чим би то зайнятись? знову вчити в школі? може. але я б хотіла спробувати англійську або польську. можна і російську, але побільше уроків. з грецькою, чесно кажучи, втомилась. бо я ж її толком не знаю. та й не використовую взагалі. важко обманювати людей, що я щось знаю, якщо я - так собі. але вчитель я хороший. єдине, в чому я впевнена і що вмію робити добре. я вмію пояснювати, я вмію слухати, я вмію заохочувати і надихати. так! потрібно цим користуватись частіше. надихати! всіма можливими способами. можна почати з соціальних мереж. я ж вмію писати. і хочу (що найважливіше!)!
все. менше музики - більше тексту. корисного контенту!
буду! хочу!
звіт через тиждень ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар