середу, 28 жовтня 2015 р.


стільки думок різних сьогодні...

* яке відчуття в людини, яка боїться слави і в той же час її пісня прослуховує мінімум 113 мільйонів людей? які взагалі виникають відчуття, коли твою творчість слухає стільки людей...
де взяти відваги  і натхнення, що так писати?.. це досвід і практика чи талант? чи одне і друге разом взяте?

*а ще сьогодні зрозуміла, що пошук рецептів, склад їжі і саме приготування приносять мені більше задоволення ніж написання диплому... можливо, я щось в певному моменті зробила неправильно? не ту дорогу обрала? але я вірю, що ще нічого непізно!

поки осердно і з пристрастю (так, і таке буває :) ) нарізала зелень, часник і терла моркву, моя сочевиця десять раз перегоріла... погано, що кухня так далеко, але з другої сторони і я - якась недалекоглядна... з великими зусиллями, але таки віддраяла кастрюлю... спробую зробити мій перший фалафель завтра... я  - така я...

диплом... диплом також спробую зробити завтра ;)
можливо, я просто вже маю всього вдосталь в плані класичної філології... я розумію, що це зовсім не кінець... це навіть і не початок... але, може, я створена для чогось іншого?
але для того, щоб це зрозуміти, треба пер ша все пробувати. JUST KEEP SWIMMING! не потрібно про це забувати! just keep swimming!!!

*а ще завтра починаю школу... казала с. Ева, що все буде добре ;)

*а ще хочеться, щоб був хтось, з ким би було можна цим всім поділитись...

*а ще в мамочки сьогодні День народження. Господи, дякую, що дав їй дар віри і що вона змогла з любов'ю і мудрістю мене виховати. дякую!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар